Sunday, October 8, 2017

Autumn is here/ Sizzix

Здравейте,
Ето ме и мен - да ви покажа една картичка.
Все пак неделята е и ден за творене.
И вече ми е едно есенно такова и цветно :)))
Естествено и картичката ми е с есенни листа и тикви.
Листата са изрязани с шаблони  от новата колекция  на Sizzix - Chapter 4 
Те са от типа Thinlits dies  и комплекта се казва:

Тиквите са от дебелите шаблони - Bigz Dies.
Харесвам ги тези тикви и листенца!


Дистреснах всички ръбчета на листата, тиквите и тагчето.
Използвах един шаблон на Мигито и бяла ембос пудра за да направя точките по тиквите.




Добавих и малко "шишарки" от елша за разкош.


и готовата картичка


Ами нека да ви е цветно и шарено!
Хубава и спорна есенна седмица от мен! :)

Използвани Сизикс продукти:
https://www.sizzix.co.uk/662220/sizzix-big-shot-foldaway-machine-only-white-gray

Ще покажа тиквите ето тук :)


Чао и до скоро!





No comments:

Post a Comment