Monday, March 30, 2015

Happy Easter! / Sizzix

 Здравейте,
Днес ще ви покажа една CAS картичка.
За направата и използвах едни чудесни безплатни хартии на Sizzix.
Много са свежи и хубави. И тъй като жълтото си ми е любимо - 
естествено, че започнах с него:)

Къщичката е от новите шаблони  Happy Home
Ето и снимка отблизо:




Покривчето  и сърцето залепих с 3D квадратчета за по-добър релеф.

Също така и надписа е изпъкнал.
И къде без цвете с любимият ми шаблон на Sizzix ?
Това е засега от мен. Защото...
още много проекти ме чакат, но... тях тепърва ще показвам. :)

Можете да надникнете също така и в блога на Sizzix
за да видите какво са сътворили другите момичета и момчета:)

Използвани Sizzix продукти:



Ще покажа картичката ето тук:


Надявам се  тя да ви хареса и да съм  била полезна!
Хубава и творческа седмица ви желая!









1 comment:

  1. Прекрасна картичка!Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на The Crazy Challenge!

    ReplyDelete